Strona główna
Dyrektorzy
Nauczyciel badacz
Rodzice
i uczniowie
JST
Zespół projektu
Aktualność
Oficjalne otwarcie konferencji 16IV o godzinie 16:00
10 kwietnia 2011

Wykład wprowadzający: Sekretarz Stanu Krystyna Szumilas, dr hab. Michał Federowicz, dr Grzegorz Mazurkiewicz Życie jako projekt edukacyjny, prof. dr John MacBeath Pięć zasad dotyczących jakości, efektywności i poprawy pracy szkoły. 

 

Szumilas, dr hab. Michał Federowicz, dr Grzegorz Mazurkiewicz Życie jako 
projekt edukacyjny, prof. dr John MacBeath Pięć zasad dotyczących jakości, 
efektywności i poprawy pracy szkoły.
1

 

Szumilas, dr hab. Michał Federowicz, dr Grzegorz Mazurkiewicz Życie jako 
projekt edukacyjny, prof. dr John MacBeath Pięć zasad dotyczących jakości, 
efektywności i poprawy pracy szkoły.

Podczas konferencji skoncentrujemy się na rozmowach, przemyśleniach i rozważaniach nad edukacją i polskim systemem oświatowym, w kontekście zmian w modelu nadzoru pedagogicznego, a zwłaszcza wymagań państwa wobec szkół i placówek.
Ośrodek Rozwoju Edukacji i Uniwersytet Jagielloński, wspólnie realizujący projekt „Program wzmocnienia efektywności systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły. Etap III”, przygotowały wydarzenie, które ma umożliwić pogłębioną dyskusję i wzmocnić zwyczaj refleksji nad „kręgosłupem” każdej inicjatywy edukacyjnej: wartościami kierującymi całym procesem, podejściem do szkoły i rzeczywistości społecznej oraz ideami, które pomagają nauczycielom w doskonaleniu.
Zaprosiliśmy ekspertów, którzy dostarczą uczestnikom ważnych, prowokujących i inspirujących pomysłów związanych z wymaganiami państwa wobec szkół i placówek oraz zaprezentują je podczas wykładów lub warsztatów. Wspólnie skupimy się na dekonstrukcji ich znaczenia, krytycznym podejściu, przedstawieniu dobrych praktyk. W czasie trwania konferencji na stronie www.npseo.pl relacjonowany będzie jej przebieg oraz zamieszczane główne tezy i wnioski. 

(czytaj więcej)

O konferencji czytaj również na stronie Magiczny Kraków

 

 

Do przeczytania przed konferencją:

 

Jak zmienić szkołę w środowisko kształcenia dla nauczycieli?- Jaap von Lakerveld

Koncepcja pracy szkoły. Nowe rozwiazania dla starych problemów- Danuta Elsner

Ewolucja biologiczna a procesy uczenia sie i nauczania- Marek Kaczmarzyk, Dorota Kopeć

Jak czytać raport z ewaluacji zewnetrznej szkoły lub placówki oświatowej?-Aleksander Noworól

Rozwój szkolnictwa i nowe kierownictwo- Wenzel Hartmut

Na czym budować zaufanie do edukacji?- Barbara Wójcik

Uczestnictwo w zmianach transformacyjnych w systemie edukacji- Frank Craford

Zespoły nauczycieli jako zasadniczy element demokratycznej szkoły- Kathy Farber, Bill Armaline

Działanie zespołowe nauczycieli i kształtowanie kompetencji uczniów w działaniu zespołowym- Stefan Wlazło

Tworzenie zespołów nauczycieli i podejmowanie decyzji w oparciu o dane- John M. Fisher, Jeff Taylor

Oświata jako miejsce zmiany: Ramy promocji równości i przeciwdziałania niesprawiedliwości- Kathleen Lynch

Poradnictwo zawodowe dla absolwentów angielskich gimnazjów- Tony Macfadyen, Rob Harding

Zachęcamy również do zapoznania sie z publikacjami o ewaluacji w nadzorze pedagogicznym:

Konteksty

Odpowiedzialność

Autonomia

Refleksje

 

Program konferencji do pobrania tutaj

Informacje organizacyjne do pobrania tutaj

 

 

Ośrodek Rozwoju Edukacji i Uniwersytet Jagielloński, wspólnie realizujący projekt „Program 
wzmocnienia efektywności systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły. Etap 
III”, przygotowały wydarzenie, które ma umoŜliwić pogłębioną dyskusję i wzmocnić zwyczaj 
refleksji nad „kręgosłupem” kaŜdej inicjatywy edukacyjnej: wartościami kierującymi całym 
procesem, podejściem do szkoły i rzeczywistości społecznej oraz ideami, które pomagają 
nauczycielom w doskonaleniu.  
Zaprosiliśmy ekspertów, którzy dostarczą uczestnikom waŜnych, prowokujących i inspirujących 
pomysłów związanych z wymaganiami państwa wobec szkół i placówek oraz zaprezentują je 
podczas wykładów lub warsztatów. Wspólnie skupimy się na dekonstrukcji ich znaczenia, 
krytycznym podejściu, przedstawieniu dobrych praktyk. W czasie trwania konferencji na stronie 
www.npseo.pl relacjonowany będzie jej przebieg oraz zamieszczane główne tezy i wnioski.  

 

Ośrodek Rozwoju Edukacji i Uniwersytet Jagielloński, wspólnie realizujący projekt „Program 
wzmocnienia efektywności systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły. Etap 
III”, przygotowały wydarzenie, które ma umoŜliwić pogłębioną dyskusję i wzmocnić zwyczaj 
refleksji nad „kręgosłupem” kaŜdej inicjatywy edukacyjnej: wartościami kierującymi całym 
procesem, podejściem do szkoły i rzeczywistości społecznej oraz ideami, które pomagają 
nauczycielom w doskonaleniu.  
Zaprosiliśmy ekspertów, którzy dostarczą uczestnikom waŜnych, prowokujących i inspirujących 
pomysłów związanych z wymaganiami państwa wobec szkół i placówek oraz zaprezentują je 
podczas wykładów lub warsztatów. Wspólnie skupimy się na dekonstrukcji ich znaczenia, 
krytycznym podejściu, przedstawieniu dobrych praktyk. W czasie trwania konferencji na stronie 
www.npseo.pl relacjonowany będzie jej przebieg oraz zamieszczane główne tezy i wnioski.  
Archiwum aktualności
(zobacz)


Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek (cookies). Dowiedz się więcej Rozumiem
trabzon oto kiralamachip satın alchip satın alzynga chipchip satın altrabzon rent a car<
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego III Priorytet Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działanie 3.1

trabzon oto kiralama