Skrót sesji eksperckiej dr Danuty Elsner - Problemy z koncepcją pracy szkoły. Zapraszam do ich rozwiązywania.
Odnosząc się do wymagania „Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w placówce koncepcji pracy” D. Elsner podkreśliła wielowymiarowy zakres pojęcia „procesy” i wskazała na autonomię szkoły w budowaniu koncepcji pracy, a następnie zaprosiła uczestników do podzielenia się swoimi wątpliwościami i doświadczeniami.
W dyskusji wypracowano kluczowe kwestie dla udostępnienia koncepcji pracy szkoły rodzicom i uczniom, kładąc szczególny nacisk na wykorzystanie wielu kanałów informacyjnych i zwielokrotnienie informacji w skróconej, dostępnej dla zainteresowanych formie językowej. Dalej prowadząca przedstawiła najważniejsze elementy koncepcji pracy szkoły. Kolejną kwestią była identyfikacja źródeł potrzebnych do planowania koncepcji, forma, horyzont czasowy i planowanie modyfikacji.
Wcześniejsze relacje z sesji zobacz w archiwum poniżej