Święto Edukacji Narodowej dla ponad 100 wizytatorów z całej Polski połączone było z pracą nad doskonaleniem umiejętności prowadzenia badania w szkołach i placówkach edukacyjnych.W dniach 12-15 X w Przegorzałach pod okiem ekspertów i trenerów poznawaliśmy narzędzia badawcze. Trudne były symulacje wywiadów, ale pozwalały zobaczyć rafy, z jakimi możemy spotkać się prowadzać już właściwe badanie- mówili uczestnicy. Duża ilość nowej wiedzy i wysoki stopień lęku przed nowymi zadaniami- tak w większości komentowali wizytatorzy przebieg pierwszych dwóch dni. Ćwiczenia i przeświadczenie, że wszyscy jesteśmy jeszcze w procesie uczenia się pozwoliło pokonać obawy. Większość wizytatorów wyjeżdżała z gotowymi harmonogramami i planem badania. W najbliższym czasie sprawdzi się zdobyta wiedza i umiejętności w praktyce.
Do zobaczenia w szkołach i placówkach na spotkaniach informacyjnych i badaniu.
Święto Edukacji Narodowej dla ponad 100 wizytatorów z całej Polski połączone było z praca nad doskonaleniem umiejętności prowadzenia badania w szkołach i placówkach edukacyjnych.
W dniach 12-15 X w Przegorzałach pod okiem ekspertów i trenerów poznawaliśmy narzędzia badawcze. Trudne były symulacje wywiadów, ale pozwalały zobaczyć trudności, z jakimi możemy spotkać się prowadzać już właściwe badanie- mówili uczestnicy. Duża ilość nowej wiedzy i wysoki stopień leku przed nowymi zadaniami- tak w większości komentowali wizytatorzy przebieg pierwszych dwóch dni. Ćwiczenia i przeświadczenie, że wszyscy jesteśmy jeszcze w procesie uczenia się pozwoliło pokonać obawy. Większość wizytatorów wyjeżdżała z gotowymi harmonogramami i planem badania. W najbliższym czasie sprawdzi się zdobyta wiedza i umiejętności w praktyce.
Do zobaczenia w szkołach i placówkach na spotkaniach informacyjnych i badaniu.
Święto Edukacji Narodowej dla ponad 100 wizytatorów z całej Polski połączone było z praca nad doskonaleniem umiejętności prowadzenia badania w szkołach i placówkach edukacyjnych.
W dniach 12-15 X w Przegorzałach pod okiem ekspertów i trenerów poznawaliśmy narzędzia badawcze. Trudne były symulacje wywiadów, ale pozwalały zobaczyć trudności, z jakimi możemy spotkać się prowadzać już właściwe badanie- mówili uczestnicy. Duża ilość nowej wiedzy i wysoki stopień leku przed nowymi zadaniami- tak w większości komentowali wizytatorzy przebieg pierwszych dwóch dni. Ćwiczenia i przeświadczenie, że wszyscy jesteśmy jeszcze w procesie uczenia się pozwoliło pokonać obawy. Większość wizytatorów wyjeżdżała z gotowymi harmonogramami i planem badania. W najbliższym czasie sprawdzi się zdobyta wiedza i umiejętności w praktyce.
Do zobaczenia w szkołach i placówkach na spotkaniach informacyjnych i badaniu.