Aktualność
Jesienne szkolenia dyrektorów szkół i placówek edukacyjnych.
24 października 2011
W dniach 7-8; 20-21 października 2011 r. w Lesznie pod Warszawą oraz 19-20,21-22 w Dębem odbyły się pierwsze jesienne szkolenie pt.: „Ewaluacja wewnętrzna wsparciem szkoły w jej rozwoju” skierowane do dyrektorów szkół i placówek edukacyjnych.
Tym razem na salach szkoleniowych spotkali się przedstawicie i przedstawicielki bardzo różnorodnych placówek z całej Polski: szkół podstawowych, gimnazjalnych, średnich, przedszkoli, szkół specjalnych, zespołów szkół i placówek kształcenia dla dorosłych.
Celem szkoleń było:
Udoskonalenie umiejętności związanych z organizowaniem w szkole ewaluacji wewnętrznej.
Podniesienie umiejętności wykorzystania wyników ewaluacji do rozwoju szkoły
Pogłębienie wiedzy na temat wymagań i podniesienie umiejętności wykorzystywania ich do rozwoju szkoły/ placówki.
Dodatkową wartością udziału w szkoleniach była wymiana doświadczeń (w tym dotyczących ewaluacji zewnętrznej) oraz tworzenie pozytywnego klimatu wobec ewaluacji zewnętrznej i wewnętrznej jako narzędzi rozwoju instytucji.
Dla uczestników i uczestniczek szczególnie ważne okazały się dyskusje dot. ewaluacji wewnętrznej jako autonomicznego działania szkoły/ placówki, metod prowadzenia autoewaluacji oraz roli wymagań państwa wobec szkół i placówek edukacyjnych.
W dniach 7-8; 20-21 października 2011 r. w Lesznie pod Warszawą oraz 19-20,21-22 w Dębem odbyły się pierwsze jesienne szkolenie pt.: „Ewaluacja wewnętrzna wsparciem szkoły w jej rozwoju” skierowane do dyrektorów szkół i placówek edukacyjnych.
Tym razem na salach szkoleniowych spotkali się przedstawicie i przedstawicielki bardzo różnorodnych placówek z całej Polski: szkół podstawowych, gimnazjalnych, średnich, przedszkoli, szkół specjalnych, zespołów szkół i placówek kształcenia dla dorosłych.
Celem szkoleń było:
Udoskonalenie umiejętności związanych z organizowaniem w szkole ewaluacji wewnętrznej.
Podniesienie umiejętności wykorzystania wyników ewaluacji do rozwoju szkoły
Pogłębienie wiedzy na temat wymagań i podniesienie umiejętności wykorzystywania ich do rozwoju szkoły/ placówki.
Dodatkową wartością udziału w szkoleniach była wymiana doświadczeń (w tym dotyczących ewaluacji zewnętrznej) oraz tworzenie pozytywnego klimatu wobec ewaluacji zewnętrznej i wewnętrznej jako narzędzi rozwoju instytucji.
Dla uczestników i uczestniczek szczególnie ważne okazały się dyskusje dot. ewaluacji wewnętrznej jako autonomicznego działania szkoły/ placówki, metod prowadzenia autoewaluacji oraz roli wymagań państwa wobec szkół i placówek edukacyjnych.
W dniach 7-8; 20-21 października 2011 r. w Lesznie pod Warszawą oraz 19-20,21-22 w Dębem odbyły się pierwsze jesienne szkolenie pt.: „Ewaluacja wewnętrzna wsparciem szkoły w jej rozwoju” skierowane do dyrektorów szkół i placówek edukacyjnych.
Tym razem na salach szkoleniowych spotkali się przedstawicie i przedstawicielki bardzo różnorodnych placówek z całej Polski: szkół podstawowych, gimnazjalnych, średnich, przedszkoli, szkół specjalnych, zespołów szkół i placówek kształcenia dla dorosłych.
Celem szkoleń było:
Udoskonalenie umiejętności związanych z organizowaniem w szkole ewaluacji wewnętrznej.
Podniesienie umiejętności wykorzystania wyników ewaluacji do rozwoju szkoły
Pogłębienie wiedzy na temat wymagań i podniesienie umiejętności wykorzystywania ich do rozwoju szkoły/ placówki.
Dodatkową wartością udziału w szkoleniach była wymiana doświadczeń (w tym dotyczących ewaluacji zewnętrznej) oraz tworzenie pozytywnego klimatu wobec ewaluacji zewnętrznej i wewnętrznej jako narzędzi rozwoju instytucji.
Dla uczestników i uczestniczek szczególnie ważne okazały się dyskusje dot. ewaluacji wewnętrznej jako autonomicznego działania szkoły/ placówki, metod prowadzenia autoewaluacji oraz roli wymagań państwa wobec szkół i placówek edukacyjnych.
Galeria (ilość: 1)
zobacz więcej
Archiwum aktualności
(zobacz)