Aktualność
„Przestrzenie dla autoewaluacji w nowym systemie nadzoru
pedagogicznego - konteksty, dylematy, dobre praktyki”
24 listopada 2011
Konferencja upowszechniająca
„Przestrzenie dla autoewaluacji w nowym systemie nadzoru
pedagogicznego - konteksty, dylematy, dobre praktyki”
Olsztyn, 22 listopada 2011 roku
Konferencja jest adresowana do dyrektorów szkół oraz liderów i członków zespołów
prowadzących ewaluację "wewnętrzną". Organizatorzy stawiają sobie dwa cele:
1. Poszukiwanie sposobu zagospodarowania relacji między ewaluacją zewnętrzną a
autoewaluacją w praktyce szkolnej. Cel ten jest szczególnie ważny w sytuacji
upowszechniania się w systemie groźnych praktyk polegających na kopiowaniu procedur
ewaluacji zewnętrznej w projektowaniu i prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej. Ogranicza
to drastycznie możliwość wykorzystania jej wyników dla planowania rozwoju placówki.
2. Prezentacja i propagowanie "dobrych praktyk" w zakresie prowadzenia efektywnej
autoewaluacji w różnych typach szkół i placówekKonferencja upowszechniająca
Konferencja „Przestrzenie dla autoewaluacji w nowym systemie nadzoru pedagogicznego - konteksty, dylematy, dobre praktyki” , która odbyła się w Olsztynie 22 listopada 2011, adresowana była do dyrektorów szkół oraz liderów i członków zespołów prowadzących ewaluację "wewnętrzną". Stawiała sobie dwa cele:
1. Poszukiwanie sposobu zagospodarowania relacji między ewaluacją zewnętrzną a autoewaluacją w praktyce szkolnej. Cel ten jest szczególnie ważny w sytuacji upowszechniania się w systemie groźnych praktyk polegających na kopiowaniu procedur ewaluacji zewnętrznej w projektowaniu i prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej. Ogranicza to drastycznie możliwość wykorzystania jej wyników dla planowania rozwoju placówki.
2. Prezentacja i propagowanie "dobrych praktyk" w zakresie prowadzenia efektywnej autoewaluacji w różnych typach szkół i placówek.
Materiały i relacje po opracowaniu będą zamieszczone w zakładce - konferencje.
Link do galerii zdjęć:
Archiwum aktualności
(zobacz)