Przez cztery dni 7-10 XII br. uczestnicy nabywali umiejętności potrzebne do napisania dobrego, rzetelnego raportu. Tematem większości sesji była analiza jakościowa i ilościowa danych. Tu wizytatorzy musieli wykazać się talentem analitycznym i wykorzystać maksymalnie informacje zebrane w szkołach i placówkach. Zespołowa praca pod okiem ekspertów i opiekunów przyniosła wymierne efekty. Pod wpływem ewaluacji programu wprowadziliśmy zmiany w sposobie opisywania wymagań. Skróciła się droga od wprowadzenia danych do gotowego opisu, ale w związku z tym już na etapie opisywania kryteriów musieliśmy zwrócić uwagę na język wypowiedzi. Przekaz musi być czytelny dla różnych grup: nauczycieli, dyrektora, uczniów i rodziców oraz przedstawicieli organu prowadzącego. Zespołowa praca pod okiem ekspertów i opiekunów przyniosła wymierne efekty.
Do zobaczenia na czwartym spotkaniu w styczniu.