Aktualność
Wnioski - analiza wyników ewaluacji 2011/2012
11 października 2012
To jakie mamy szkoły – jak działają, jakie stosują metody, jakie mają priorytety jest efektem wspólnego wysiłku dyrektorów i nauczycieli, a rodzice w zdecydowanej większości akceptują ich koncepcje. Takie wnioski można wyciągnąć z analizy wyników ewaluacji w roku szkolnym 2011/2012 w zakresie wymagania "Szkoła/placówka ma koncepcję pracy". 92% nauczycieli przyznaje, że w jakiejś części czują się autorami koncepcji pracy szkoły, a 93% rodziców akceptuje kierunki pracy szkoły. Jak tą informację interpretować w świetle dosyć częstych zarzutów wobec szkoły, że nie przygotowuje do wyzwań współczesnego świata, nie uczy tego co powinna i nie robi tego odpowiednio? Czy mylą się krytycy czy też mamy szkoły takie jakie chcemy?
Archiwum aktualności
(zobacz)