Wersja kontrastowa

HOME HARMONOGRAM O EKSPERTACH OPIS SESJI KONTAKT ADRES KONFERENCJI AKTUALNOŚCI DLA MEDIÓW


przejdź na stronę główną


PREZENTACJE

SESJE PLENARNE

Prof.dr Jarosław Górniak - Rola ewaluacji w doskonaleniu polityk publicznych i rozwoju instytucji

Dr Grzegorz Mazurkiewicz - Jak pogodzić co nie do pogodzenia? Wymagania państwa a powszechny dialog i refleksje, władza i lęk a przywództwo

Dr Robin Precey - Przywództwo w szkołach  świecie coraz bardziej różnorodnym i złożonym. Wskazówki dla liderów i rozwoju przywództwa

Prof. dr John MacBeath - Jakość, Ewaluacja i Przywództwo

SESJA I

Sesja I.1 dr Cynthia Tyson - W pogoni za możliwym - Angażowanie rodziców i lokalnej społeczności dla wzmocnienia odpowiedzialności

Sesja I.2 dr Toni Sondergeld - Liczby w ewaluacji są ważne, lecz nie zawsze mówią o wszystkim

Sesja I.3 Sławomir Osiński - Zarządzanie dialogiczne w kontekście nowego nadzoru pedagogicznego

Sesja I.4 Fiona Christe, Marlene Galashan - Zarządzanie autoewaluacją szkoły

Sesja I.4 Grzegorz Lech - Po co szkole stowarzyszenie lub fundacja

Sesja I.5 dr Joop Teunissen - Holenderski Inspektorat Edukacji - co robimy - ewaluacja i ocena szkół

Sesja I.5 dr Lucian Ciolan - Wpajanie profesjonalizmu rola ewaluacji w szkole. Polityka i praktyka w  nauczaniu przedakademickim w Rumunii

Sesja I.6 Adrian Gray - Ewaluacja szkół w Anglii

Sesja I.6 Petr Drabek - Czeski system ewaluacji w kontekście innych systemów europejskich

Sesja I.7 Roman Shyyan - Autoewaluacja jako narzędzie zmian w ukraińskim systemie edukacji

Sesja I.8 Elin Evenrud - Norwegian Folk High School - Wolność nauczania bez ustalonych programów i formalnej ewaluacji

Sesja I.8 dr Marta Chrabąszcz - Uczniowie zarządzają szkołą?!

SESJA II

Sesja II.1 dr Toni Sondergeld - Liczby w ewaluacji są ważne, lecz nie zawsze mówią o wszystkim

Sesja II.2 dr John M. Fischer - Wykorzystanie wyników badań w nauczaniu - metody i praktyka

Sesja II.3 Richard Smith - Innowacyjny paradygmat dla uczenia się i przywództwa w XXI wieku

Sesja II.4 Fiona Christe, Marlene Galashan - Zarządzanie autoewaluacją szkoły

Sesja II.4 Jacek Stec - Normy społeczne w szkole - nasz pomysł na ich kształtowanie

Sesja II.5 Daniel Andugar - Hiszpańskie podejście do ewaluacji i kontroli

Sesja II.5 Isobel McGregor, Anna Boni - Podejście szkockie do poprawy jakości

Sesja II.6 Ralf Brecher - Krótki przegląd systemów ewaluacji w Niemczech. Ewaluacja w Saksonii-Anhalt

Sesja II.6 Simon Brown - Podnoszenie standardów w ramach publicznego systemu kontroli w Walii

Sesja II.7 dr hab. Vilmos Vass, dr Tibor Barath - Wdrażanie kluczowych kompetencji oraz zmiana podejścia do przywództwa edukacyjnego

Sesja II.8 Janina Stojak, Jarosław Pietrzak - Jak wykorzystać raport z ewaluacji do rozwoju szkoły

SESJA III

Sesja III.1 dr Danuta Elsnet, Krzysztof Bednarek - Dwa lata ewaluacji wewnętrznej w opiniach środowisk edukacyjnych - doniesienie z badań

Sesja III.2 dr John Fischer - Przemiana nauczycieli - W jaki sposób wspierać nauczycieli w pracy nad zmianą praktyki

Sesja III.3 dr Judy A. Alston - Efektywne szkolnictwo i przywództwo transformacyjne dla osiągnięć uczniów w XXI wieku

Sesja III.4 dr Jacek Jakubowski - Współpraca oparta na empatii

Sesja III.5 dr Robin Precey - Szkoły w zróżnicowanym i skomplikowanym świecie - w jaki sposób zachęcać i wspierać dyrektorów szkół w podnoszeniu osiągnięć uczniów

Sesja III.7 Laura Piotrowska, Indira Lachowicz - Jak wykorzystać raport z ewaluacji do rozwoju szkoły

SESJA IV

Sesja IV.1 dr Judy A. Alston - Efektywne szkolnictwo i przywództwo transformacyjne dla osiągnięć uczniów w XXI wieku

Sesja IV.2 dr Cynthia Tyson - W pogoni za możliwym - Angażowanie rodziców i lokalnej społeczności dla wzmocnienia odpowiedzialności

Sesja IV.3 dr Jacek Strzemieczny - Szkoła skoncentrowana na skutecznym uczeniu się uczniów

Sesja IV.4 dr hab. Joanna Michalak, prof. UŁ - Przywództwo edukacyjne - Rola dyrektora w kreowaniu kultury organizacyjnej szkoły

Sesja IV.5 Elżbieta Tołwińska-Królikowska - Szkoła ośrodkiem lokalnego rozwoju - czy potrzebna jest nowa funkcja szkoły

Sesja IV.5 Krystyna Wardach - Szkoła ośrodkiem lokalnego rozwoju - czy potrzebna jest nowa funkcja szkoły

Sesja IV.8 Tomasz Kasprzak, Olga Wasilewska - Europejska sieć przywództwa w szkole - co nam może dać ? Jak ją wspierać ?


Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego III Priorytet Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działanie 3.1


stat4u