SESJE PLENARNE
Prof.dr Jarosław Górniak - Rola ewaluacji w doskonaleniu polityk publicznych i rozwoju instytucji
Prof. dr John MacBeath - Jakość, Ewaluacja i Przywództwo
SESJA I
Sesja I.1 dr Cynthia Tyson - W pogoni za możliwym - Angażowanie rodziców i lokalnej społeczności dla wzmocnienia odpowiedzialności
Sesja I.2 dr Toni Sondergeld - Liczby w ewaluacji są ważne, lecz nie zawsze mówią o wszystkim
Sesja I.3 Sławomir Osiński - Zarządzanie dialogiczne w kontekście nowego nadzoru pedagogicznego
Sesja I.4 Fiona Christe, Marlene Galashan - Zarządzanie autoewaluacją szkoły
Sesja I.4 Grzegorz Lech - Po co szkole stowarzyszenie lub fundacja
Sesja I.5 dr Joop Teunissen - Holenderski Inspektorat Edukacji - co robimy - ewaluacja i ocena szkół
Sesja I.6 Adrian Gray - Ewaluacja szkół w Anglii
Sesja I.6 Petr Drabek - Czeski system ewaluacji w kontekście innych systemów europejskich
Sesja I.7 Roman Shyyan - Autoewaluacja jako narzędzie zmian w ukraińskim systemie edukacji
Sesja I.8 dr Marta Chrabąszcz - Uczniowie zarządzają szkołą?!
SESJA II
Sesja II.1 dr Toni Sondergeld - Liczby w ewaluacji są ważne, lecz nie zawsze mówią o wszystkim
Sesja II.2 dr John M. Fischer - Wykorzystanie wyników badań w nauczaniu - metody i praktyka
Sesja II.3 Richard Smith - Innowacyjny paradygmat dla uczenia się i przywództwa w XXI wieku
Sesja II.4 Fiona Christe, Marlene Galashan - Zarządzanie autoewaluacją szkoły
Sesja II.4 Jacek Stec - Normy społeczne w szkole - nasz pomysł na ich kształtowanie
Sesja II.5 Daniel Andugar - Hiszpańskie podejście do ewaluacji i kontroli
Sesja II.5 Isobel McGregor, Anna Boni - Podejście szkockie do poprawy jakości
Sesja II.6 Simon Brown - Podnoszenie standardów w ramach publicznego systemu kontroli w Walii
Sesja II.8 Janina Stojak, Jarosław Pietrzak - Jak wykorzystać raport z ewaluacji do rozwoju szkoły
SESJA III
Sesja III.4 dr Jacek Jakubowski - Współpraca oparta na empatii
SESJA IV
Sesja IV.3 dr Jacek Strzemieczny - Szkoła skoncentrowana na skutecznym uczeniu się uczniów